Commemoración del Dia Internacional de la Dona

Durant la setmana del 7 a l’11 de març de 2022, l’IES la Mola ha col·laborat en l’organització de les activitats proposades per la Regidoria d’Igualtat de l’Ajuntament de Novelda per a commemorar el Dia de la Dona :

-Durant tota la setmana RadioMola ha emés podcasts elaborats per l’alumnat sobre la commemoració.

-Participació  del 6é de Primària adscrit al nostre centre i el  1r d’ESO (Grup de Transició) en la Marxa-Manifestació institucional pel 8-M.

-Conferència sobre «La dona al cinema» per l’Aula de cinema de la  UA per a 4t d’ESO.

-Obra de teatre IGUALS (Artcrear) en el Centre Cívic amb el tema de la Igualtat per a 2n d’ESO.

-Participació en el Concurs i Exposició de Cartells sobre el 8-M organitzat per el  IES Vinalopó i la Mola en el Casal de la Joventut de Novelda.

– Vídeo realitzat pels alumnes de 1r ESO B i C i 2n PAC en l’assignatura de plàstica: