MIG ANY FESTER EN L’IES LA MOLA

La setmana passada, el Mig Any Fester ha entrat en el nostre institut.
En les hores de tutoria, se’ls ha explicat en què consisteixen les festes de Moros i Cristians i la seua relació amb la Festes Patronals.
Les explicacions han anat acompanyades de presentacions en “Genially” i preguntes en “Kahoot”, convertint un tema lúdic en educatiu.
Per a acompanyar, durant els canvis de classe, han sonat marxes mores i cristianes en megafonia a través de Ràdio Mola.
També han pogut aprendre del cartell amb escuts i història de les comparses que ha estat exposat.
Volem agrair a Reme Navarro, professora de Tecnologia, la seua implicació i esforç a dur a terme aquesta iniciativa.

Per a completar les activitats de la setmana, des de l’AMPA hem volgut col·laborar i hem portat a l’institut una Batukada, que amb marxes mores i cristianes ha fet gaudir tant a alumnat com a professorat.

Tele Novelda va estar gravant la fi de festa i emetrà el dia 21 un programa especial sobre la celebració del Mig Any Fester en els centres escolars.