JOGUET guanyador, imprés en 3D

El curs passat dues alumnes de l’IES La Mola van guanyar el primer premi del concurs “I ECOJUGUETE: Dissenyar per a un producte sostenible”, promogut pel Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

Aquest concurs va conscienciar a l’alumnat de la importància que el disseny de productes té en la vida quotidiana i més concretament en com el disseny pot aconseguir un producte sostenible.

El premi d’aquest concurs consistia en una tauleta gràfica i la impressió en 3d del joguet guanyador.

Acabem de rebre per part del Campus d’Alcoi de la UPV i del institut tecnològic del joguet, AIJU, aquest joguet imprés en 3d.

Volem agrair el premi rebut, així com reconéixer la implicació de totes dues entitats.