CURS DE MONITOR DE TEMPS LLIURE

Des de l’AMPA de l’IES La Mola organitzem aquest curs de Monitor d’Activitats de Temps Lliure Infantil i Juvenil. Es tracta d’un curs que venim organitzant ja diversos anys, amb gran acceptació.

Es duu a terme en les instal·lacions del nostre institut.

En el cartell podeu veure les dates i horaris. S’han repartit les sessions a l’abril (Setmana Santa) i Juny-Juliol (ja finalitzat el curs), per a no coincidir amb classes i que l’alumnat que vulga fer-lo, puga. D’aquesta manera encara poden fer les pràctiques aquest mateix estiu.

L’únic requisit és tindre de 17 anys d’ara en avant, sense límit d’edat.

Us podeu inscriure tant alumnat com familiars i amics, de l’institut o no. Amb descomptes per a associats de l’AMPA.

Es tracta d’un curs oficial de l’IVAJ (Institut Valencià de la Joventut). I obtenen un títol oficial que els permet treballar en Granges Escola, Menjadors Escolars, empreses d’activitats extraescolars, etc.

En el codi QR que apareix en el cartell anunciador, estan els passos a seguir per a fer la inscripció.

També ens podeu fer constar els dubtes que tingueu.

Una salutació.