MATRÍCULA CURSO. 2º A 4º ESO / 2º BACHILLER

MATRICULA CURS 2023/2024

2n A 4t ESO / 2n BATXILLERAT

PROCEDIMENT

El procediment de matricula per al curs 2023/2024 per als cursos assenyalats serà el següent:

FASE 1. SELECCIÓ D'OPTATIVES: La realitza l'alumne mitjançant la pàgina web de l'institut.

FASE 2. MATRÍCULA.

REQUISIT:haver estat proposat per a promoció.
CALENDARI:
  • DIMARTS 27de juny. 2n ESO.
  • DIMECRES 28 de juny. 3r ESO
  • DIJOUS 29de juny. 4t ESO i 2n BATXILLERAT
    • 2n Batxillerat realitzarà el 29 el diposit dels llibres abans de la matrícula.
HORARI DE MATRICULA: de 8.30 a 13:30.
PROCEDIMENT:
  • LLIURAMENT DE SOBRE: el centre lliurarà el sobre de matrícula a l'alumnat entre del 12 al 16 de juny.
  • MATRICULA: el sobre amb tota la documentació serà presentat al centre en el dia assenyalat. IMPORTANT: la documentació ha d'anar signada per la mare/pare o tutor/a legal, però el sobre pot ser entregat al centre per l'alumne.
  • El dia assenyalat cal que vinga al centre amb el sobre de matrícula. Administració confirmarà les optatives triades amb anterioritat. El canvi d'optativa només es podrà realitzar a setembre i segons disponibilitat.

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA PER A LA MATRICULA

MATRICULA CURSO 2023/2024

2° A 4° ESO /2°BACHILLER

PROCEDIMIENTO

El procedimiento de matricula para el curso 2023/2024 para los cursos señalados será el siguiente:

FASE 1. SELECCIÓN De OPTATIVAS. La realiza el alumno mediante la página web del instituto.

FASE 2.A. MATRÍCULA. FASE JUNIO.

REQUISITO: haber sido propuesto para promoción.

CALENDARIO:

• MARTES 27 DE JUNIO. 2º ESO.
  • MIÉRCOLES 28 DE JUNIO. 3º ESO
  • JUEVES 29 DE JUNIO. 4° ESO y 2º BACHILLER.
      • 2º BACHILLE realizará el 29 el depósito de libros antes de la matrícula.

HORARIO DE MATRICULA: de 8.30 a 13:30.

PROCEDIMIENTO:

• ENTREGA DE SOBRE: el centro dará el sobre de matrícula al alumnado entre del 12 y 16 de junio.
  • MATRICULA: el sobre con toda la documentación será presentado al centro en el día señalado. IMPORTANTE: la documentación tiene que ir firmada por la madre/padre o tutor/a legal, pero el sobre puede ser entregado en el centro por el alumno.

DOCUMENTACIÓN NECESARIA PARA LA MATRICULA