PRE-MATRICULACIÓ OPTATIVES 2n ESO

PRE-MATRÍCULA OPTATIVES 2n ESO LOMLOE

• INFORMACIÓ SOBRE L'ALUME/A - INFORMACIÓN SOBRE EL ALUMNO/A

• DD slash MM slash YYYY
  • Escriu ací el correu electronico de la teua identitat digital de gva que te la forma XXXX@alu.edu.gva.es. / Escribe aquí el correo electrónico de tu identidad digital que tiene la forma XXXX@alu.edu.gva.es
  • Nombre d'identificació de l'alumnat - Número de identificación del alumando. / El trobareu a Webfamlia, al carnet de l’IES o a qualsevol butlletí de qualificacions.- Lo encontraries en Webfamília, en el cartnet el IES o el cualquier boletin de calificaciones.
  • Tria RELIGIÓ o ATENCIÓ EDUCATIVA/ Elige RELIGIÓN o ATENCIÓN EDUCATIVA

• OPTATIVES - OPTATIVAS

Tria per ordre de preferència. Per motius pedagògics o d'organització acadèmica pot ser que no se t'assigne l'optativa triada. / Elige por orden de preferencia. Por motivos pedagógicos o de organización académica puede ser que no se te asigne la optativa elegida.
  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.