A. Vila premiada al concurs de millors relats breus d’Alacant

L’ALUMNA ALEJANDRA VILA GUANYA EL TERCER PREMI EN EL

CONCURS DE MILLORS RELATS BREUS D’ALACANT

Diumenge passat 4 d’octubre va tindre lloc el lliurament de premis de la 15a edició del Concurs literari dels millors relats breus de la província d’Alacant. Encara que la gala de lliurament de premis estava prevista per al mes de març i la situació provocada per la pandèmia va fer que se suspenguera, gràcies a l’esforç dels organitzadors del concurs, va poder realitzar-se un esdeveniment molt emotiu per a tots els assistents, especialment, per als participants que anaven des del nostre institut La Creueta: Juan José Clemente i Alejandra Vila.

Tots dos alumnes van estar acompanyats en tot moment pels seus familiars i la seua professora Verónica Martos, qui els va animar a participar en aquest concurs amb uns  relats emotius, creatius i biogràfics que van fer que foren triats, per a la seua publicació en un volum, entre centenars i centenars d’històries. El ser seleccionat és tot un assoliment que ha de ser valorat i aplaudit, però aconseguir el tercer premi és ja una emoció desbordant per a l’autor del relat. En aquest cas, la nostra alumna Alejandra Vila va aconseguir aqueix  reconeixement per un relat commovedor, autèntic, que revela la part més pròpia i íntima de la seua persona.

Us animem a gaudir de la lectura d’aquests dos relats i dels restants noranta-nou que podreu trobar en el llibre que està ja en les prestatgeries de les llibreries. Llegir és un plaer, però més quan són els nostres joves, els nostres estudiants, els que escriuen aqueixes històries.