MATRICULA EBAU

Període de matrícula: 16 al 19 de juny.

Procediment: remetre el formulari, el justificant d’haver pagat les taxes i còpia del DNI o NIE a… 03014137.secret@gva.es

Formulari

Taxes de matricula

L’alumnat amb dret a bonificació en la Taxa o exempts de pagament per alguna de les causes indicades, hauran d’acreditar documentalment la mateixa.

El carnet de Família Nombrosa ha d’estar en vigor en la data de matrícula. (NO POT ESTAR CADUCAT)

-o-

Periodo de matricula: 16 al 19 de junio.

Procedimiento: remitir el formulario, el justificante de haber pagado los tasas y copia del DNI o NIE a… 03014137.secret@gva.es

Tasas de matricula

El alumnado con derecho a bonificación en la Tasa o exentos de pago por alguna de los causas indicadas, tendrán que acreditar documentalmente la misma.

El carné de Familia Numerosa tiene que estar en vigor en la fecha de matrícula. (NO PUEDE ESTAR CADUCADO)