IVAN TORNAY GALARDONAT AL PREMI SAMBORI

Hui estem d’enhorabona perquè un alumne del nostre centre IES La Creueta ha sigut premiat en el Premi Sambori de Literatura de l’Alcoià i el Comtat dins de la categoria del Segon Cicle de Secundària en la qual participava.

Es tracta d’Iván Tornay Sánchez del curs 3r B, que ha demostrat una gran creativitat i força expressiva en el seu relat titulat Llamp, en què un partit de bàsquet entre déus i mortals (concretament d’Onil, com no podria ser d’una altra forma) remarcava que l’esforç, la positivitat i l’esperit de lluita són els ingredients essencials per a guanyar qualsevol repte.

La més sincera enhorabona, Iván, des del centre i especialment des del Departament de Valencià per aportar el teu gran granet d’arena a la literatura en valencià. Enhorabona!!!

-O-

Hoy estamos de enhorabuena porque un alumno de nuestro centro IES La *Creueta ha sido premiado en el premio Rayuela de Literatura de l’Alcoià y el Comtat dentro de la categoría del Segundo Ciclo de Secundaria en la cual participaba.

Se trata de Iván Tornay Sánchez del curso 3.º B, que ha demostrado una gran creatividad y fuerza expresiva en su relato titulado Llamp, en que un partido de baloncesto entre dioses y mortales (concretamente de Onil, como no podría ser de otra forma) remarcaba que el esfuerzo, la positividad y el espíritu de lucha son los ingredientes esenciales para ganar cualquier reto.

La más sincera enhorabuena, Iván, desde el centro y especialmente desde el Departament de Valencià para aportar tu gran granito de arena a la literatura en valenciano. Enhorabuena!!!