DOS ALUMNOS EN LA FINAL DE MEJORES RELATOS JUVENILES DE LA PROV. DE ALICANTE

Hui és un dia de noticies literàries que sempre ens agrada rebre, més quan premien la creativitat i l’esforç dels nostres alumnes. Ens han comunicat, des de l’organització del Concurs dels Millors Relats Juvenils de la província d’Alacant, que dues dels nostres alumnes han sigut seleccionats per a la final que se celebrarà, previsiblement per a setembre, davant la suspensió obligada de la data prevista per al 14 de juny en el ADDA.

Guanyen o no el premi, per a tots nosaltres ja són uns guanyadors, en reflectir mitjançant paraules la seua imaginació, les seues emocions i sentiments. Tots els relats seleccionats obtindran la  publicació dels mateixos en un llibre que està en procés d’edició i que, després de la gala de premis, serà publicat i es podrà comprar en les llibreries.

Des de la família que formem l’IES La creueta volem donar nostra més sentida enhorabona.