La dona de la meua vida

Exposició fotogràfica de l’activitat «La dona de la meua vida« i de com a prop de nosaltres trobem lo extraordinari. L’alumnat reivindica així el gran paper de la dona així com la seua influència positiva de la dona anónima en el desenvolupament de les nostres vides.
Us presentem el mural, fet per alumnes i personal del centre, amb les»nostres» dones extraordinàries.
Podeu passar a veure’l !!

La mujer de mi vida

Exposición fotográfica de la actividad «La mujer de mi vida» y de cómo en lo cercano encontramos lo extraordinario. Los alumnos reivindican así el enorme papel e influencia positiva de la mujer anónima en el desarrollo de sus vidas. Así ha quedado el mural,realizado por alumnos y personal del centro, dedicado a todas las mujeres importantes en nuestro centro.

Podeis pasar a verlo!!!