Eleccions al Consell Escolar

Estimades famílies.
El proper dijous, dia 18 de novembre, es celebren les eleccions a representants del Consell Escolar a tots els centres educatius. A aquesta convocatòria electoral estem cridats tots i totes que pertanyem a la comunitat educativa del Joanot: alumnat, professorat, personal d'administració i servicis i, per suposat, famílies.
El Consell Escolar és el màxim òrgan de participació i decisió de les nostres escoles. Totes les innovacions, projectes, canvis i mesures cap a la millora del funcionament i la vida d'un centre estan estretament relacionades amb aquesta entitat.
Si com a mare, pare o tutor/a legal de les vostres filles i fills voleu participar d'aquests processos, i també ser la veu de les famílies al Consell, vos convidem a presentar una candidatura representant al sector famílies. Enguany n'hi han dues vacants que s'han de renovar.
Per a concórrer a l'elecció com a representant d'una d'estes dues candidatures, poseu-se en contacte amb l'Equip Directiu mitjançant un missatge al 46012999@gva.es, abans de dimarts 2 de novembre, per tal de fer els tràmits pertinents.
Moltes gràcies