1r INTERCAMBI ESCOLAR ERASMUS+:

L'EQUIP “GREEN AMBASSADORS” VISITA HAMBURG

La setmana del 15 al 20 de maig de 2022, 8 estudiants de 4t d’ESO van viatjar fins a Hamburg (Alemanya) acompanyats de dos professors del nostre centre, Teresa Torner i David Casarrubio, per a participar en el 1r intercanvi escolar del projecte Erasmus+ KA122 "Green Ambassadors".

El primer dia els nostres estudiants van fer un recorregut per la ciutat acompanyats d'un guia per saber més sobre la història d'Hamburg i conéixer les seues curiositats. Per la vesprada, van conéixer per fi les seues famílies d'acollida.

El segon dia van visitar l'escola Heinrich-Hertz Schule. Els nostres alumnes van fer una presentació oral sobre el nostre institut, el sistema educatiu espanyol i la cultura i l’arquitectura de la ciutat de València. També van visitar les instal·lacions de l'escola i van intercanviar sensacions sobre prejudicis i estereotips entre espanyols i alemanys. Per la vesprada, van visitar el museu Miniaturwunderland.

El tercer dia els estudiants espanyols i alemanys van jugar a l'Eco-trivia preparat per l'alumnat del nostre centre i van comparar els sistemes de reciclatge de residus entre tots dos centres educatius. Per la vesprada, van visitar el parc Planten un Blomen

El quart dia va començar amb un altre joc preparat pel nostre alumnat: un Scavenger Hunt (recerca del tresor) en un parc pròxim a l'escola. Per la vesprada, es van fer dues visites: una al districte portuari d'Hamburg i una altra a l'Elbphilharmonie.

El cinqué dia es va fer una visita guiada al camp de concentració de Neuengamme. A la nit, hi va haver un sopar de confraternització dels alumnes i professors que participen en el projecte.

Per finalitzar amb el viatge, l'últim dia es va realitzar una avaluació de l'aprenentatge adquirit durant l'estada per mitjà d'un Kahoot

L'equip espanyol vol agrair i felicitar l'equip alemany, coordinat pel professor Michael Müller, per l'organització d'aquesta trobada, inoblidable també per a tots els participants.

Llibres de text curs 2022/2023

Els colors de la taula tenen a veure amb la modalitat lingüística en la qual s'imparteix cada assignatura.

• Anglés: groc
  • Castellà: morat
  • Valencià: verd

AVÍS IMPORTANT:

• El llibre de 1r de Batxillerat de Física i Química que apareix en el llistat no és correcte:  el correcte es el següent:

Construint Mons : Física i Química 1r Batxillerat
Ed: Santillana
ISBN: 978 84 11 29 6564

• El llibre de Dibuix de 1r de batxillerat, que es considerava com a opcional, no s'ha de comprar.

Listado libros 22-23 total (3)