Enquesta optatives – Prematrícula assignatures curs 22-23

Alumnat que continueu el curs que bé al Joanot:

S’ha obert en AULES un curs perquè seleccioneu les vostres preferències d’assignatures per al curs 22-23. A causa dels canvis que estan ocorrent en el currículum de secundària i batxillerat, no ha sigut possible elaborar aquesta enquesta abans.
El termini per a la seua realització acaba dijous que ve 16 de juny a 23.59. És molt important que l’alumnat responga amb les seues preferències que seran tingudes en compte per a la matrícula i no les podran modificar posteriorment.

https://portal.edu.gva.es/aules/ (Curs Prematrícula).

L’equip directiu no pot assegurar que les preferències de cada estudiant es puguen respectar, encara que es compromet a fer tot el possible, dins de les necessitats organitzatives del centre, per a respectar-les.

(*) Si no heu entrat mai en AULES, les instruccions per a connectar-se: Per a l’alumnat, el nom d’usuari coincideix amb el NIA i la contrasenya són les tres primeres lletres del cognom en minúscula seguides de la data de naixement, en format DDMMAA. Per exemple, una alumna nascuda el 18 d’octubre de 2003 de nom Laura Pérez Sanchis tindrà com a contrasenya per181003.