Procediment de gestió d’armariets alumnat – curs 22-23

En primer lloc, volem demanar-vos disculpes per haver habilitat aquest tràmit ja començat el curs. Sou moltes i molts els que ens heu preguntat, per tots els canals possibles, com i quan poder fer la tramitació de les altes, baixes o canvis en l’ús de les taquilles. Lamentablement, hem hagut de posposar fins hui aquesta publicació per a atendre treballs més urgents.

• Requisits de devolució de la fiança i baixa de l’armariet (esplai de dimarts i dijous. (10.45-11.15) Lloc: despatx de Vicedirecció)
    1. Buidar la taquilla que es deixarà d’usar
    2. Retornar el cadenat
    3. Presentar la còpia del contracte de cessió de la taquilla.
    4. Adjuntar fotocòpia del DNI / NIE /passaport del pare / mare / tutor@ legal. (només si l’alumna/ l’alumne és menor d’edat)
    5. Els diners de la fiança s’entregarà en la Secretaria del centre.
  • Requisits per a accedir a l’ús d’una armariet per primera vegada (nous usuari@s):
    1. Emplenar el formulari de sol·licitud (contracte) d’ús temporal d’una taquilla (annex).
    2. Adjuntar fotocòpia del DNI / NIE /passaport del pare / mare / tutor@ legal.
    3. Depositar una fiança de 30€, que es retornarà en finalitzar el període d’ús de la taquilla

Prioritat per a l’alumnat de 2 ESO, ja que no ha tingut mai opció de tindre un armariet. L’alumnat d’1 ESO no té aquest any dret a armariet, ja que les seues aules són d’ús exclusiu del grup al qual pertanyen.

Días y horas de atención: recreos de martes y jueves. (10.45-11.15) Lugar: despacho de Vicedirección

GRUPSDIES D’ATENCIÓHORALLOC
2 ESO A 2 ESO B 2 ESO CDimarts, 11 d’octubre
14.15-15.15