Enquesta de preferències d’optatives per al curs 22-23

Estimades famílies,

Als anys anteriors durant el mes de maig passàvem a l'alumnat una enquesta on indicaven l'ordre de preferencia de l'assignatura optativa del següent curs.A hores d'ara encara no hem pogut passar l'enquesta del curs 22-23 a l'alumnat. El motiu és que el decret de currículum de la nova llei educativa (LOMLOE) encara no està publicat a la Comunitat Valenciana.

Volíem comunicar-vos que:

+L'alumnat indicarà la preferencia d'optatives i resta d'assignatures en AULES quan estiga disponible el nou currículum.

+La matricula de l'alumnat no serà presencial com els anys anteriors. L'entrega de la documentació es farà per AULES.

+L'alumnat que ha fet l'admissió per a cursar 1r Batx farà l'entrega de la documentació per a matricular-se en el portal telematricula.es.

En quant tinguem clar el nou currículum enviarem un missatge per WebFamilia amb les instruccions pertinents. També es publicarà a la web de l'institut.

*Aclariment: Tot i que en 2eso, 4eso i 2batx no s'implanta encara la nova llei i el currículum no canvia, aquest alumnat farà enquesta fins dels mateixos terminis.