Inici del curs 22-23

Estimades famílies,

Iniciem amb la il·lusió de sempre un nou curs escolar.

Concorde al calendari escolar el curs 22/23 començarà dilluns que ve 12 de setembre amb l’acolliment a l’alumnat de l@s tutor@s i el lliurament de llibres del programa Xarxa Llibres.
Com que el dia 12 de setembre l’entrada dels grups serà escalonada, en els pròxims dies penjarem en la web l’horari d’entrada de cada nivell.

El dimarts 13 de setembre començaran les classes en el seu horari habitual.

Hui la Conselleria d’Educació ha publicat en Web Família informació relativa als grups i assignatures del curs 22-23 que NO ÉS DEFINITIVA. Durant el matí hem rebut moltes peticions vostres perquè aclarirem algunes informacions.
En aquests moments no podem atendre les vostres sol·licituds perquè estem treballant per a preparar el nou curs.
En començar les classes s’obrirà un període per a la sol·licitud de canvi de grup i assignatures optatives, on s’haurà de motivar i argumentar la petició.

Romaneu atents a la pàgina web del centre.

Gràcies per la vostra col·laboració.