EIXIDA VALLTORTA I ARC ROMÀ DE CABANES

El passat dijous 13 d’octubre l’alumnat de 1r d’ESO, acompanyat pel professorat de la matèria d’Àmbit Sociolingüístic, va visitar la Cova dels Cavalls, al barranc de la Valltorta, i l’arc romà de Cabanes.

Aquesta és una cova prehistòrica amb pintures rupestres de gran rellevància internacional dins el món de la arqueologia i que constitueix una plasmació viva d’allò que el nostre alumnat estudia a la part d’Història, dins la matèria.

Juntes i junts van gaudir d’un dia excepcional, amb bon oratge, un meravellós paisatge muntanyós i una ruta a peu fins el barranc, completant mentrestant una gimcana relacionada amb la botànica i el patrimoni local de les estructures en pedra seca.
En acabar, van fer una parada a Cabanes per visitar el seu arc romà, un dels tres únics que romanen a la península ibèrica.

Arc de Cabanes