EL COROMINES REP EL PREMI OLIMPÍADES ACADÈMIQUES 2022 DE L’UJI

​El passat 4 de juliol, quatre alumnes de 3r d'ESO de l'IES Joan Coromines, Joel Anglès Segura, Daniel Ciubotaru, Nicolás Constantin i Manuel Ortiz, van rebre el 1r premi de l'Olimpíada de l'Enginyeria de l'Edificació, en el saló d'actes de la facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques de la universitat Jaume I. En aquesta edició s'han desenvolupat vuit disciplines: Química, Matemàtica, Física, Biologia, Economia, Valencià, Filosofia i Enginyeria de l'Edificació.

A l'acte de lliurament han assistit la rectora de la Universitat Jaume I, Eva Alcón; la vicerectora d'Estudiantat i Vida Saludable, M. Carmen Pastor; el degà de la Facultat de Ciències Jurídiques, Joan Antoni Martín; el degà de la Facultat de Ciències Humanes i Socials, Francisco Javier Vellón; la directora de l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals, Ana Piquer, i el vicedegà de la Facultat de Ciències de la Salut, Francisco Ros.

En l'acte s'ha destacat la importància de promocionar la cultura de la ciència, de la tecnologia i de la innovació; d'estimular i divulgar el coneixement d'aquestes matèries i, a més, fomentar l'argumentació i el sentit crític com a eines intel·lectuals i acadèmiques fonamentals.

També s'han atorgat els diplomes al professorat i centres que han classificat estudiantat, que rep Leyre Vicent Forés com a tutora del projecte, en reconeixement per la seua dedicació en la preparació de l'estudiantat olímpic.

Premis_Olimpiades_22DLL243