Matrícula de 1r de Batxillerat d’Humanitats i Ciències Socials per al curs 23/24 a l’Honori Garcia

Matrícula de 1r de Batxillerat d'Humanitats i Ciències Socials per al curs 23/24 a l'Honori Garcia

• Benvolguda família,

Una part de la matrícula per al curs 2023/2024 es realitzarà via on-line. Més endavant us farem arribar les instruccions per a realitzar tant el pagament de l'assegurança escolar com la quota de l'AMPA. D'aquesta manera, una vegada realitzat el procés d'admissió oficial de Conselleria d'Educació, estaria completada la matrícula per al curs vinent del seu fill o de la seua filla.

És molt important que per tal d’omplir aquesta part on-line de la matrícula se senten en els seus fills i/o filles i pensen amb deteniment les respostes. Aquestes respostes tindran caràcter definitiu. Aquesta matrícula l’ha de completar tot l’alumnat, independentment si repeteix o no.

Per tal d’agilitzar la comunicació entre el centre i les famílies els demanem el correu electrònic del pare, mare o tutor/a legal. Encara que el canal oficial de comunicació si són alumnes de l'Honori serà sempre ITACA.

Us agraïm la seua col·laboració.

• Dades personals

• Per saber quin és el NIA del teu fill o de la teua filla ho pots fer entrant en ITACA

• CONFORMITAT

De Conformitat amb el que estableix el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, que va entrar en vigor el 25 de maig de 2018, relatiu a la Protecció de Dades de Caràcter Personal, i la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals (BOE núm. 294, de 6 de desembre de 2018).

AUTORITZE i done el meu consentiment exprés l’IES Honori Garcia i Generalitat Valenciana a que puga utilitzar les imatges, fotografies, vídeos, material gràfic, etc, en les quals intervinc/intervé per a la creació d'un banc d'imatge i so institucional, en el marc de les seues activitats o finalitats públiques i no comercials, amb la possibilitat de la seua difusió sense accés restringit en els portals institucionals de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport. Aquesta autorització per a la utilització de la meua/seua imatge i so es fa a l'empara del que es disposa en la Llei Orgànica 1/1982, de 5 de maig, de protecció civil del dret a l'honor, a la intimitat personal i familiar i a la pròpia imatge. Aquesta autorització no està sotmesa a cap termini temporal ni està restringida a l'àmbit nacional de cap país, i s'entén feta amb caràcter gratuït.

• Assignatures

• Matèries obligatòries: Anglés I, Filosofia, Educació Física, Llengua castellana i literatura I, Valencià: llengua i literatura I i Tutoria.
  • Matèries específiques opcionals: l’alumnat cursarà UNA d’aquestes assignatures. Cal marcar l'ordre de preferència.

Només pots marcar les matèries de modalitat com específiques si no les has triades com a modalitat

• Conservatori i esportistes d'èlit

• Altra informació d'interés

En cas de no convivència, cal acreditar-ho documentalment.
    En cas positiu el centre es ficarà en contacte amb vostès.
  • En cas afirmatiu se'ls farà arribar el protocol detallat en aquest enllaç.