Normes bàsiques

• L’assistència a classe és obligatòria en tots els ensenyaments del centre. Les faltes d’assistència hauran de ser degudament justificades: via comunicació per Itaca al/la tutor/a o via una nota signada en l’agenda.

• Quan l’alumnat arribe amb un retard major a 5 minuts a classe serà considerat retard. L’acumulació injustificada d’aquests retards serà estudiada per la comissió de convivència.

• No es pot eixir del centre en cap moment de l’horari lectiu, amb les excepcions següents:

• Menors de 18 anys: acompanyats dels pares, mares o tutors legals que hagen signat prèviament que s’emporten el/la menor.

• Majors de 18 anys: Podrà eixir eixir del centre, sempre per la porta principal, a l’hora del pati si presenta el carnet identificatiu de color roig.

• Si falta algun professor/a l’alumnat haurà de romandre a la porta de l’aula en silenci fins que arribe el professorat de guàrdia.

• Les fotocòpies no es faran a l’hora del pati. Podreu anar a consergeria entre classe i classe i deixar en una funda de plàstic allò que es vulga fotocopiar en una safata. A la següent hora podreu passar a replegar-les. No es faran fotocòpies al moment per tal de no arribar tard a classe.

• Entre classe i classe estaran oberts els lavabos de la primera planta davant de l’aula CIL (1.04). Si heu d’anar d’urgència al lavabo durant les hores de classe, demaneu permís al professorat.

• Està totalment prohibit l’accés i la permanència en la cantina de l’institut, excepte a les hores de pati. S’accedirà a la cantina per la porta que la comunica amb el pati.

• No es pot fumar al centre. Està prohibida la introducció i el consum de drogues o begudes alcohòliques en el centre.

• No es pot menjar ni beure durant la classe.

• És obligatori portar el material escolar pertinent.

• No es pot utilitzar el mòbil ni altres aparells electrònics en tot el centre, excepte quan ho demane el professorat amb una finalitat educativa.

• Aquell alumnat que fa ús de les taquilles podrà fer-ho abans de les huit del matí (el centre s’obrirà a les 7:55 h), a les hores d’eixida i entrada del pati i a partir de les 14:00 hores. Llevat d’aquests moments no es podrà fer ús de les taquilles per tal de no interrompre el normal funcionament de l’horari escolar. No es podrà vindre a l’institut per la vesprada a recollir cap objecte oblidat en les taquilles.

• La participació en activitats extraescolars organitzades pel centre estarà supeditada al comportament de l’alumnat.