P.I. Taller d’escacs. Entre dames i alfils.

L’objectiu de l’assignatura és donar a conéixer els elements bàsics d’aquest joc amb la finalitat que l’alumne es puga iniciar i puga anar aprenent al seu ritme. També introduirem temes d’anàlisis amb eines informàtiques perquè l’alumne aprenga a aprendre.
També es practicaran altres jocs clàssics basats en el tauler dels escacs, com les dames, chaturanga i els escacs 960 entre altres.
Aquesta assignatura està orientada per a qualsevol perfil d’alumnes, sent especialment recomanable per a aquells alumnes amb problemes en l’aprenentatge, ja que amb els escacs es treballen aspectes com l’anàlisi, la concentració, la planificació, l’estratègia, l’organització i l’adaptació.
També és summament recomanable per a alumnes d’altes capacitats o per a qualsevol que vulga gaudir d’aquest meravellós joc.