Dibuix artístic I 1Batx

DIBUIX ARTÍSTIC I

DEPARTAMENT DE:

DIBUIX

ACTIVIDATS Treballs i làmines, en els quals el dibuix, la creativitat i el color, són els protagonistes.
 REQUISITOS PREVIOS Alumnes/as amb una certa experiència i habilitat en el dibuix.
QUINS ALUMNES TRIEN AQUESTA ASSIGNATURA? El Dibuix Artístic I, ofereix una dinàmica pràctica i amena. permet als alumnes “desconnectar” tres hores a la setmana per a expressar-se plàsticament.

els alumnes que la trien, busquen una alternativa idònia a les classes teòriques ordinàries.

El Dibuix Artístic I, proporciona una nota mitjana de notable, (8) segons els resultats dels cursos anteriors.

els alumnes que trien aquesta optativa, afavoreixen la nota mitjana del batxillerat, una cosa molt important de cara a l’accés a la universitat (batxillerat 60% + PAU 40%)

CONTINGUTS La composició i l’encaix, tipus d’ombreig, la perspectiva, el clarobscur, el color, dibuix del natural i de còpia, l’esbós, la natura morta, el paisatge…
CRITERIS DE QUALIFICACIÓ Utilitzar correctament els materials i procediments, fer un ús adequat dels conceptes estudiats i entregar els treballs en la data prevista.