Aquest centre realitza activitats cofinançades pel Fons Social Europeu

NOVETATS

Xarxa Llibres

Per secretaria | 19 d'abril de 2024

Bon dia. Continuem amb la revisió de llibres de Xarxa. El dilluns revisarem a 3 ESO B i 2 BAT A. Gràcies

PROVES HOMOLOGADES NIVELL A2

Per secretaria | 2 de febrer de 2023

Vols obtindre el certificat de nivell A2 en anglés i/o francés?

Des dels departaments de llengües estrangeres del centre, us oferim l’oportunitat de presentar-vos de manera gratuïta a les proves homologades de certificació del nivell A2 de l’Escola Oficial d’Idiomes, que tindran lloc en el centre durant el mes de maig de 2024.

L’únic requisit és estar cursant 4t ESO, Batxillerat o Cicles Formatius en el present curs acadèmic. En el cas de la prova de Francés, has d’haver cursat esta optativa fins a 4t ESO.

Podeu fer la sol·licitud en la secretaria del centre entre el 22 i el 26 d’abril (tots dos inclosos). Només haureu d’aportar el vostre DNI i emplenar la sol·licitud.

Aprofiteu esta oportunitat! Presentar-se és gratuït

Per a més informació, consulta la guia de la persona candidata ací.

Horari especial d’entrada i eixida del centre

Per secretaria | 17 d'abril de 2024

Bona vesprada demà dijous 18/4/24,
Poden entrar a les 8.55h: 1r ESO C i 4ºESO D.
Poden eixir a les 13.15h:4ºESO B del grup d’Inés Herrero.

Incidències en els lavabos

Per secretaria | 16 d'abril de 2024

Bon dia. Lamentablement, ens veiem en l’obligació de prendre mesures contra els actes de vandalisme continus que venen produint-se en els banys dels xics en les últimes setmanes. Hem avisat repetidament en les classes com perjudiquen estos actes a tot l’alumnat, al personal de neteja i els costos de reparació que originen. Mentres es busca la solució més adequada i es reparen els banys, es produïx al seu tancament. Es podrà accedir amb clau que s’arreplegarà de consergeria on es portarà un registre. Cada alumne que accedisca mitjançant la clau serà el responsable que el bany quede en bon estat.

Es prega a les famílies que expliquen als seus fills la necessitat de cuidar les instal·lacions i acudir al bany quan hi haja realment necessitat.

Cantina

Per secretaria | 12 d'abril de 2024

Benvolgudes famílies:
Ens alegra informar que la cantina tornarà al seu horari habitual a partir del dilluns.

Jornades Actaio sobre FP

Per secretaria | 9 d'abril de 2024

Recordeu aquest event del pròxim dijous día 11/4

Bon dia,

Des d’ACTAIO (Acord Territorial per l’Ocupació i Desenvolupament Local Alcoi-Ibi-Ontinyent), volem convidar a totes les famílies d’alumnat d’ESO, Batxillerat i FPB a una jornada orientativa sobre el mercat laboral del territori, qualificació professional i tendències d’ocupació.

Es tracta d’una jornada que s’ha organitzat juntament amb l’Ajuntament d’Ibi i amb la col·laboració d’IBIAE (Associació d’Empresaris de la Foia de Castalla), per al pròxim 11 d’abril en horari de 18.30-20.00 en el Centre Social Carmen Garrigós d’Ibi, a l’adreça:

Carrer de Ferran, 5, 03440 Ibi, Alacant.

Gràcies per avançat per la vostra col·laboració.

Ací us deixe enllaç d’inscripció així com el cartell adjunt.

Horaris i jornades fi de trimestre

Per secretaria | 25 de març de 2024

Jornada especial dia 27 de 9 a 13h, amb tallers, esmorzar i exhibició acrobàcies.

AMPA
Este dimecres 27 últim dia de classe per a les vacacions de setmana santa, l’AMPA juntament amb l’institut repartirà l’esmorzar.
Animem a tots els alumnes al fet que assistisquen al centre i aprofitem este missatge per a desitjar-los unes bones festes de setmana santa.

Autobús de Tibi

Per secretaria | 25 de març de 2024

📢Atenció. Modificació bus Tibi dia 27.
Eixida de Tibi 7:45h. Eixida d’Ibi carrer Sevilla 13:00h.

Beques curs 2024/2025 per a Batxillerat i FP

Per secretaria | 16 de març de 2024

La convocatòria de beques per al curs 2024-2025 ja té dates.

Convocatòries de vaga

Per secretaria | 5 de març de 2024

Estimades famílies, la direcció del centre els informa sobre la pròxima convocatòria de vaga d’estudiants i sobre tots aquells grups que han presentat sol·licitud d’inassistència a la direcció dins del termini i en la forma corresponent, motiu pel qual tindran la falta justificada. No sent així per a la resta de grups.
De la mateixa manera es recorda a l’alumnat que la firma del document no implica que secunde la vaga, és a dir, el ritme del centre educatiu així com el del transport serà l’habitual i aquells que decidisquen vindre seran atesos degudament.
Reben una cordial salutació
La direcció de l’IES Fra Ignacio Barrachina

Els grups autoritzats són els següents: FPB 1r i 2n, 3r ESO B, 4t ESO A C D, 1r APSD, 1r GSTL, 1r GMAC, 1r BAT B i 2n BAT A

Convocatòria-Vaga-08.03.24.docx