IGUALTAT I CONVIVÈNCIA

25N DIA INTERNACIONAL PER L’ELIMINACIÓ DE LA VIOLÈNCIA DE GÉNERE.

A L’IES Didín Puig ha fet les següents activitats al voltant de l’efemèride del 25N, el dia internacional per l’eliminació de la violència contra les dones, amb l’objectiu de sensibilitzar i formar alumnat crític amb la desigualtat i compromés amb la lluita per la seua erradicació.

El dijous 23 de novembre la youtuber Senia Mulayali va impartir una xarrada – debat a l’alumnat de 1r de Batxillerat i 4rt ESO. Aquesta activitat està subvencionada per la Regidoria de inclusió, diversitat i igualtat de l’Ajuntament de Guadassuar i organitzada pel Punt Jove de Guadassuar.

El divendres 24 de novembre varem llegir un manifest elaborat a les tutories per l’alumnat de l’IES Didín Puig.

El mateix divendres  l’alumnat de primer de la ESO va assistir a a la instal·lació de la senyalització  de municipis adherits a la xarxa contra la violència de gènere, activitat proposada per la Regidoria de inclusió, diversitat i igualtat de l’Ajuntament de Guadassuar i coordinada amb el Punt Jove de Guadassuar.

L’IES DIDÍN PUIG REBUTJA I DIU PROU A TOTA VIOLÈNCIA EXERCIDA CONTRA LES DONES PEL FET DE SER-HO!!

EL 8 DE MARÇ A LIES GUADASSUAR:

(clicar el text o la imatge per veure tota la informació)

A l’IES Guadassuar hem celebrat l’Efemèride del 8 de Març «Dia Internacional de les Dones» per mostrar i visibilitzar un dia el nostre treball constant per educar en la igualtat. Cal continuar en l’esforç de transformar la nostra societat en la més igualitària possible i per això la més justa possible. Tota la comunitat educativa s’ha vist implicada en la realització de les activitats pel 8M.

——————————————————————————————————-

A l’IES Guadassuar hem celebrat el 25 DE NOVEMBRE, dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones.

Tots els nivells de l’ESO i Batxillerat, així com del curs preparatori a Salvament i Socorrisme, ens hem desplaçat davant l’Ajuntament de Guadassuar i hem llegit un manifest que hem redactat, per cursos, rebutjant tota violència exercida contra les dones, pel fet de ser-ho.

A l’Estat espanyol en l’últim any han estat assassinades per violència masclista 82 dones i 3 menors, i hi ha 7 casos en investigació. La violència contra les dones i les xiquetes és una violació dels drets humans i fem una crida a tota la societat a no justificar-la de cap forma i a mostrar tolerància zero. Les dones que pateixen violència, les maltractades i les i els menors al seu càrrec necessiten el nostre suport i la nostra solidaritat.

L’IES Guadassuar rebutgem el masclisme, perquè el masclisme mata i així ho posem de relleu el 25N i tots el dies de l’any.