«Happy schools: positive education for well-being and life skills development» (Florència). Curso 2019-2020

ACTIVITATS PROJECTE ERASMUS + A L'INSTITUT

El passat mes de novembre de 2019, les professores del centre Cristina Matalí i Regina Tormo junt van assistir a Florència al curs: "Happy schools: positive education for well-being and life skills development".

Aquest curs forma part del projecte erasmus: "E-reading, E-learning. Nuevas estrategias metodológicas para mejorar la educación".

Varen ser cinc dies molt intensos on van estudiar els fonaments de la psicología positiva, actuacions d'èxit, recursos per a poder començar l'educació positiva i mindfulness. L'experiència ha resultat molt enriquidora. Ací us deixem una presentació on s'explica de manera general la nostra experiència i en què es basa la psicologia positiva

🇪🇺 Al mes de desembre de 2019, es van lliurar els certificats de Mobilitat Europass a l'IES Guadassuar. Aquests documents registren els coneixements i les capacitats que han adquirit els alumnes en altres països europeus després de realitzar l'European Work Experience.✈️

📃 Aquest certificat va ser entregat als alumnes Miguel García, Joan Camarasa, César Rodríguez i Carles Montón.

▪️A l'entrega va assistir Teresa Fuertes, Regidora d'Educació, qui va acompanyar a Vero Ortega, Cap d'estudis de l'institut, i a Eli Lluch, secretària del centre.

#ExperiènciesEuropees #Educació

L'institut de Guadassuar aconsegueix 12 beques Erasmus de formació permanent del professorat.

L'agència nacional del Servei Espanyol per a la Internacionalització de la Educació (SEPIE) ha concedit a l'Institut de Guadassuar, a través de fons econòmics europeus, 12 beques Erasmus de mobilitat de professorat per motius d'aprenentatge. 9 cursos estructurats i 3 períodes d'observació en diferents centres educatius de França, Anglaterra, Itàlia i Finlàndia. Un total de vuit professors del centre es beneficiaran d'aquesta experiència que es va presentar baix el títol " E-reading, E-learning. Nuevas estrategias metodológicas para mejorar la educación".

Amb aquest projecte es pretén formar al professorat en noves metodologies d'ensenayment-aprenentage encaminades a reforçar l'autonomia de l'alumnat en l'adquisició de coneixements, així com millorar la competència lingüística en anglès i francès del professorat per a que repercutisca en l'ensenyament i aprenentatge d'aquestes llengües al centre.

A la convocatòria de beses es presentares 834 sol·licituds a nivell nacional i només 505 van estar seleccionades. L'IES Guadassuar està entre les 112 aprovades en la C. Valenciana que es la segona comunitat autònoma d'Espanya amb més beques concedides després d'Andalusia.

El nou programa Erasmus+ 2014-20 s'emmarca en l'estratègia Europa 2020, en l'estratègia Educació i Formació 2020 i en l'estratègia Rethinking Education i engloba totes les iniciatives d'educació, formació, joventut i esport.

En matèria educativa comprén tots els nivells: escolar, formació professional, ensenyament superior i formació de persones adultes.

Convocatòria Erasmus+ 2019

Per a més informació pot consultar les pàgines web del SEPIE i de la Comissió Europea