Olimpíades AITEX i ATEVAL a Ontinyent

El passat 11 d’octubre els alumnes de 4t de l’ESO i FPB de l’Institut de Bocairent van participar en les Olimpíades organitzades per AITEX (Associació d’Investigació de la Indústria Tèxtil) i ATEVAL (Associació d’empresaris tèxtils de la Comunitat Valenciana) a Ontinyent.

L’objectiu del projecte era fomentar la vocació dels joves del territori cap al sector tèxtil confecció, de manera que es puga atendre la necessitat de contractació que tenen aquestes empreses de professionals qualificats.

A més de ser una jornada de convivència amb els instituts d’Ontinyent, els i les alumnes van poder gaudir d’activitats esportives, en les quals es va conscienciar a l’alumnat de la utilització de diferents tèxtils als esports practicats. Com per exemple: la xarxa de les porteries, la corda per escalar, el vestuari per a jugar a paint-ball…

Al finalitzar la jornada es va sortejar una bicicleta de muntanya per institut entre els alumnes que van concloure totes les activitats.

Olimpiades AITEXPremi bici Olimpiades AITEX