Normativa Admissió de l’Alumnat

La Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’Educació, en el títol II estableix el marc en el qual les Administracions educatives han de regular l’admissió de l’alumnat en els centres docents públics i privats concertats, de manera que es garantisca el dret a l’educació, l’accés en condicions d’igualtat i la llibertat d’elecció de centre, atenent una escolarització equilibrada entre tots els centres sostinguts amb fons públics de l’alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu.

D’acord amb això, la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport ha desenvolupat normativa pròpia per a regular l’admissió de l’alumnat als centres públics i privats concertats en els ensenyaments d’educació infantil, educació primària, educació secundària obligatòria, batxillerat, formació professional, tant bàsica, com de grau mitjà i superior, així com programes formatius de qualificació bàsica.

PROCÉS D’ADMISSIÓ I MATRÍCULA CURS 2023-2024

NO haurà de presentar sol·licitud d’admissió, tan sols realitzar la matrícula el dia que li corresponga:

• L’alumnat dels centres de Primària adscrits que vaja a cursar 1ºESO:
    • CEIP Pintor Camarón (Segorbe).
    • CEIP San Miguel Arcangel (Soneja).
    • CEIP Verge de Gràcia (Altura).
    • CEIP Ramón Rubio Silvestre (Geldo).
    • CRA d’Azuebar, Sot de Ferrer i Chovar.
    • CRA Palància Espadán (Castellnovo, Navajas, Almedíjar, Matet, Gaibiel i Vall de Almonacid) .
  • L’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO de l’IES Cova Santa que desitja continuar en l’IES Cova Santa en 2023-2024.
  • L’alumnat de 4t d’ESO de l’IES Cova Santa que repeteix curs i desitja continuar en l’IES Cova Santa en 2023-2024.

Haurà de presentar sol·licitud d’admissió, segons convocatòria de la Conselleria d’Educació.

• L’alumnat de centres de Primària no adscrits a l’IES Cova Santa que desitja cursar 1r ESO en l’IES Cova Santa en 2023-2024.
  • Alumnat provinent d’altres centres d’educació secundària.

Les persones empadronades a Segorbe que desitgen matricular-se en l’IES fora de termini, han de dirigir-se a la Comissió d’Escolarització de l’Ajuntament de Segorbe.

TERMINIS D’ADMISSIÓ DE MATRÍCULA

A continuació es pot accedir al calendari PER A ALUMNAT DE 6é DE PRIMÀRIA DE CENTRES NO ADSCRITS O ALUMNAT DE 1ºESO, 2ºESO o 3ºESO D’ALTRES CENTRES.