CDC: Identitat Digital de l’alumnat

Dintre de les actuacions del CDC s’han creat les Identitats Digitals de l’alumnat. Aquesta identitat consisteix en un correu electrònic que dóna accés, entre altres, a la llicència de Microsoft Office 365.
Són les famílies les que tenen accés a les dades d’eixa nova Identitat Digital seguint aquestes instruccions a Web Família:

Es pot canviar la contrasenya seguint l’enllaç Canviar contrasenya que es mostra al mateix apartat remarcat a la imatge anterior. Una vegada conegudes les dades d’accés (correu electrònic i contrasenya), l’alumnat pot accedir al gestor de correu (outlook.com) o a la plataforma de Microsoft Office 365 (office.com).

L’alumnat ha d’actualitzar el seu perfil a AULES (ESO · BAT · FP) canviant l’adreça de correu electrònic per aquesta nova (Com actualitzar el perfil d’AULES)