Alumnes de l’IES Clara Campoamor guanyen la 1a edició del “Concurs de cultura financera” organitzat per la Universitat de València.

Dues alumnes de 1r de Batxillerat han resultat guanyadores, amb el seu projecte “El canvi climàtic i la transició energètica”, entre les 32 propostes presentades en la 1a edició del concurs de Cultura Financera organitzat per la Facultat d’Economia de la Universitat de València.

El seu projecte, en el qual han estat treballant al llarg del curs, consisteix en un xicotet audiovisual on s’analitza el problema del canvi climàtic i es mostren diferents solucions per a pal·liar-lo, tals com l’economia circular, el desenvolupament del cotxe elèctric o l’aposta de la Unió Europea per la transició energètica.

L’objectiu d’aquest concurs ha sigut fomentar i estimular la cultura econòmica entre la joventut i, en particular, premiar la iniciativa, la creativitat i el treball en equip. A continuació usadjuntem el treball realitzat per les nostres alumnes:

EL CAMBIO CLIMÁTICO Y LA TRANSICIÓN ENERGÉTICA

Enhorabona!

Enllaç a la notícia original de la Universitat de València: Vídeos guanyadors de la I Edició Concurs “Cultura Financera” (uv.es)