La cooperativa fa el servei d’ApS al centre

La Cooperativa “Persones de Confiança” es un projecte escolar que té com a objectiu principal crear una nova filosofia d’actuació amb l’alumnat i aprendre a ser competents sent útils a les altres persones. Per la qual cosa, utilitza la metodologia ApS, que és una proposta educativa que combina processos d’Aprenentatge i de Servei a la Comunitat en un sol projecte molt articulat, en el qual els i les participants s’impliquen en necessitats reals de l’entorn amb la finalitat de millorar-lo.

El projecte planteja fer un servei a la comunitat. En aquesta edició, el servei es realitza a l’IES Clara Campoamor d’Alaquàs, a causa de la pandèmia. L’alumnat col·labora, amb el centre, en totes les tasques que siguen encomanades.

Una de les tasques encomanades ha sigut la neteja del magatzem d’Educació Física i la galotxeta. L’alumnat de PR4, al costat del professorat d’educació física, la tutora, un membre de l’equip directiu i el conserge s’han posat a la feina i han fet un excel·lent treball.