Protocol d’accés i eixida al centre

La setmana que ve es publicarà la totalitat del Pla de contingència davant la Covid-19.
Mentrestant, a les mesures d’higiene ja difoses, cal afegir el següent protocol d’accés i eixida al centre:

• L’alumnat accedirà a l’IES en l’horari establert i per la porta del pati i de l’edifici assignades segons l’aula que ocupe a primera hora.
    Si l’alumnat que ha d’entrar a les 8 arriba tard, s’esperarà a què entre el torn següent per poder accedir-hi.
    Quan entre a l’edifici, trobarà dispensadors de gel hidroalcohòlic el qual haurà de posar-se.
  • L’eixida de l’IES es farà en acabar les classes (cada grup segons el seu horari), seguint el mateix itinerari assignat a l’aula on es trobe a última hora.

Aquest protocol entrarà en vigor el 14 de setembre.

Plànol 20-21 Entrada i eixida

Descarregueu el plànol