Full d’optatives per a repetidors/es ESO & BAT / Repetició 2n CCFF

• L’alumnat de 1r i 2n ESO que haja de repertir curs ha de descarregar el full d’optatives de la pestanya corresponent, omplir-lo amb el seu dispositiu i portar 2 copies al centre el 8 de juliol.

• L’alumnat de 3r i 4t ESO que haja de repertir curs ha de descarregar el full d’optatives de la pestanya corresponent, omplir-lo amb el seu dispositiu i portar 2 copies al centre el 7 de juliol.

• L’alumnat de 1r BAT que haja de repertir curs ha de descarregar el full d’optatives de la pestanya corresponent, omplir-lo amb el seu dispositiu i portar 2 copies al centre el 7 de juliol.

• L’alumnat de 2n de qualsevol curs de CCFF que haja de repertir curs ha de portar la documentació omplida 30 de juny. La documentació està a la pestanya «De 1r a 2n de CCFF».