PLA DE RECUPERACIÓ

PLA DE RECUPERACIÓ DE MATÈRIES PENDENTS

Els alumnes que han promocionat a un determinat curs amb matèries pendents de cursos anteriors hauran de seguir aquest Pla de Recuperació de Matèries Pendents per a aprovar aquestes matèries sense necessitat de superar una prova final extraordinària. (ORDRE 38/2017, de 4 d’octubre, per la qual es regula l’avaluació en Educació Secundària Obligatòria i en Batxillerat. DOGV 10/10/2017)

Recordar als alumnes que és important recuperar aquestes matèries, ja que en cas contrari, computaran a l'hora de la promoció de curs o de la Titulació. Clica l'enllaç que correspon al curs de les matèries pendents.

1. Pendents de primer d'ESO
  2. Pendents de segon d'ESO
  3. Pendents de tercer d'ESO
  4. Pendents de primer de BAT

PENDENTS DE FORMACIÓ PROFESSIONAL

L'alumnat amb matèries o mòduls pendents d'FP ha de contactar amb el professorat que imparteix la matèria pendent durant el curs actual.