“Tú decides” guardonat amb 2 premis

Recordeu els vídeos que presentàrem a la MICE de València? Us parlàrem del tema en un article anterior. Ací el teniu per si voleu llegir-ho. Doncs bé, el curt “Tú decides” presentat per Lucía de María García amb la col·laboració d’Alejandro Hernández i África González, companys de Lucía, ha rebut dos premis.

Segons la votació del públic, guanyaren en la “secció estatal” i també guanyaren en la “secció estatal accessible“. El centre, va rebre un correu informant dels premis, dia, hora i lloc de celebració de la gala de lliurament de premis. Ací us deixem la informació rebuda:

“La MICE té el plaer de comunicar-vos que les pel·lícules de la següent relació han obtingut els premis següents:

TÚ DECIDESSECCIÓ ESTATALESO, batxillerat, CF i FPA – ESO, bachillerato, CF y FPA – High schoolJurat Públic – Jurado Público – Audience Jury
TÚ DECIDESSECCIÓ ACCESSIBLE-AICCV/AICEESO, batxillerat, CF i FPA – ESO, bachillerato, CF y FPA – High schoolJurat Públic – Jurado Público – Audience Jury

La gala de lliurament de premis se celebrarà el dia 23 d’octubre a les 11.30 hores a la Casa de la Cultura d’Alzira situada en Carrer Escoles Pies, 4, 46600 d’Alzira, València.

I allí es presentaren els nostres companys. Ens contaren que els va agradar molt la gala i que a més d’un diploma, els lliuraren un trofeu. Podeu veure-ho en les següents fotos. També veureu que visitaren el poble i ho passaren molt bé.

Enhorabona!!!!

Equip de premsa