Dia d’Internet Segura

8 DE MARÇ DE 2022

Cada any, el segon dia de la segona setmana del segon mes de l’any, celebrem el dia d’Internet Segura per a conscienciar als joves i no tan joves que totes les coses tenen el seu costat positiu i el seu costat negatiu. És una cosa que no podem evitar, així que el millor és conéixer aqueixos perills per a evitar-los. Nosaltres realitzem diverses actuacions per a conscienciar: pengem una pancarta en un balcó del centre, l’alumnat de 1r de batxillerat imparteix xarrades als més xicotets del centre, l’alumnat de 2n de batxillerat prepara jocs amb preguntes de seguretat… Enguany, també hem preparat jocs de taula que ens ha proporcionat is4k amb INCIBE i els hem plastificats per a tots els que vulguen els utilitzen en les seues classes.

Atreveix-te a obrir els cadenats de la seguretat!

Hui dimarts 8 de febrer celebrem al centre el dia d’Internet Segura. La finalitat d’aquest dia és conscienciar sobre la seguretat en Internet en casos com la publicació d’una foto en Instagram o les pàgines web que intenten enganyar-te. Amb motiu d’aquest dia, des del departament d’Informàtica, els alumnes de Segon de Batxillerat han preparat uns divertits jocs. El funcionament és el següent: cada setmana es publicarà un joc, aquests amaguen una paraula secreta que obtindreu si supereu les proves pertinents. Una vegada hages aconseguit totes les paraules, podràs obrir els cinc cadenats de la seguretat, on t’espera el teu premi. Si tens dubtes, sempre pots comunicar-te amb nosaltres pel formulari de petició de música per al timbre i si podem, t’ajudarem.

Carmen Ortíz