Xarrades informatives

XARRADES INFORMATIVES DE L’ALUMNAT DE 1r DE BAT

“Caminant amb cor i cap” i “La seguretat en Internet”

La convivència al centre, a casa, al carrer… és un factor molt important perquè les persones estiguen bé. Si l’estat d’ànim ja està afectat per la pandèmia, no penseu que és millor no complicar-ho més? Alguns dels problemes de convivència són causats pels whatsapps o per l’addicció als mòbils.

Per informar sobre aquests perills, alguns alumnes de 1r de BAT que cursen informàtica (anomenada TIC I, que significa Tecnologies de la Informació i de la Comunicació I),  han preparat unes xerrades molt interessants per conscienciar a tot l’alumnat de 1r d’ESO, que tinguen cura en la tecnologia, que inevitablement hem d’utilitzar, i que com a instrument totalment necessari i bo per a la nostra formació, hem de fer un just i correcte ús. Per això, la setmana passada, del 18 al 22 de gener, i aquesta setmana, del 25 al 29 de gener, passaran per les classes de 1r d’ESO per parlar-los sobre aquests perills. Si coneixen el perill, el podran evitar. Si no coneixen el perill, és possible que no sàpiguen ni que estan en perill.

Però no sols es parlarà sobre aquest tema. També parlaran sobre la convivència al centre i sobre el projecte “Caminant amb cor i cap”. Explicaran a l’alumnat que no estan sols i que tenen darrere un equip de persones que poden ajudar en cas de necessitar-ho. Si alguna persona té qualsevol problema, soles ha de dir-ho, no han de callar.  L’alumnat de 1r de BAT, els explicarà el protocol que han de seguir en cas de necessitar-ho.

La televisió local, TeleCrevillent, el passat dilluns 18, primer dia de les xerrades, els va gravar una miqueta i també va entrevistar a la professora que organitzà les xarrades. La mateixa nit del 18, ja apareixeria a la programació de TeleCrevillent.

Rubén Licián