Vídeos nous

Vídeos publicats

En el canal de YouTube s’han publicat vídeos nous, els has vist?

El més recent de tots és l’anunci sobre la jornada de portes obertes. Abans de la situació de pandèmia, l’alumnat de 6é de primària dels col·legis adscrits, venien a visitar-nos i se’ls ensenyava el centre. A la vesprada, se’ls ensenyava als pares que volgueren o pogueren visitar-ho. Tant l’any passat com aquest, aquesta visita ha hagut de fer-se virtual.

Vídeo jornada de portes obertes

El segon més recent es va fer per al dia de la dona d’aquest any 2021, en el qual es realitza un recorregut per les diferents classes de 1r de l’ESO per a ensenyar-nos tot el material que van treballar amb relació a diferents dones. Cada classe es va centrar en una dona i els seus assoliments. Els alumnes d’aqueixes classes els van rebre amb pancartes del dia de la dona.

Enllaç al vídeo del recorregut de les classes

El tercer vídeo tracta sobre el concert de Nadal d’aquest curs, en el qual van participar alumnes de la banda del centre més altre alumnat voluntari, interpretant cançons com a “Don’t stop em now” de Queen, “Alegria” del Diluvi i més cançons.

Enllaç al vídeo del concert de Nadal

Tots aquests vídeos, també els podeu localitzar en la secció “Zona Sonora” del nostre periòdic digital.

Rubén Licián