“Programa tu obra”

ELS ROBOTS COBREN VIDA!

Segur que si penseu en el futur us ve al cap una paraula. Exacte!

“Robot”

Aquest curs els alumnes de batxillerat han treballat en un projecte que consisteix a fer una pel·lícula, bo, més ben dit, un curt, perquè no pot durar més de 8 minuts, on un robot o més, participen com a actors en el curt. Sí, heu llegit bé, el robot actuarà al costat dels personatges principals i serà programat per a fer una sèrie d’accions. De fet us deixem ací unes mostres.

Això és gràcies al suport rebut de diverses entitats, que col·laboren i s’uneixen perquè això siga possible. Entre elles, les principals per a nosaltres són “El Caleidoscopio”, que ens proporcionen els robots, la formació i tota l’ajuda necessària. I d’altra banda, la Regidoria d’educació de l’Ajuntament de Crevillent amb Don Jesús Morcillo, que, amb la seua dotació econòmica a l’entitat anterior, fa possible que disposem d’aquest material. Moltes gràcies!!!

En el projecte participen altres centres de la província i el pròxim 17 de juny, es visionaran tots els curts en un esdeveniment en línia. Ja us comptarem com ha anat tot i us posarem els vídeos en el nostre canal.

Fins hui, només us podem avançar el nom dels curts:

• Un curt es diu “La realidad de lo virtual”. Pel poc que ens han comptat, és una espècie de “Amongus” amb un toc de “Jumanji”. Quina imaginació!
  • L’altre té un  tema molt diferent. El curt es diu “Apocalipsis 3113”. Vaja! un número capicúa. Serà aqueix l’any de la fi del món? Bé, ja ho veurem en el curt.

Desgraciadament, l’any passat, a causa del confinament, no es va poder completar aquest projecte, havent participat tots els cursos des del 2013-2014.  I per això, aquest curs, han presentat 2 curts. Un fet per alumnat de 1r de batxiller i un altre de 2n de batxiller, als quals ja no veurem, perquè es van a la universitat, així que els desitgem tota la sort del món.

La veritat és que s’ho van passar bé en els rodatges. Us deixem ací uns quants moments de les gravacions.

Aitor Mas i David Mas