Codeweek 2020

SETMANA EUROPEA DE LA PROGRAMACIÓ

Del 9 al 24 d’octubre

En el nostre centre, els alumnes i les alumnes de l’optativa d’informàtica, participaren un any més en la CODEWEEK, un esdeveniment que se celebra tots els anys amb la finalitat d’acostar la programació i alfabetisme digital a tots i totes d’una forma divertida i entretinguda.

Alguns grups van fer una hora de codi amb diversos jocs de la plataforma hourofcode.org i altres grups van estar realitzant el joc del Pong en Escratch, ja sabeu, el mític joc de la piloteta que rebota i el paddle o raqueta per a frenar-la.

I a tu? T’agrada programar i crear els teus propis jocs?

Per aquesta activitat, ens van enviar un certificat de participació. El següent esdeveniment  serà en desembre, “L’hora de codi“, que és un esdeveniment similar però mundial. T’animes a crear i a jugar amb nosaltres?