Rosquilletres

4a temporada del Rosquilletres

El passat dimecres 9 de març l’IES Canonge Manchon va participar en la nova temporada del Rosquilletres. L’emissió està prevista per al dissabte 26 de març.

L’alumnat de tercer de l’ESO, ha participat en la 4a edició d’aquest programa tan divertit. Vols veure en què va consistir?, queda’t i sabràs!

Com hem dit, el passat dimecres 9 de març, es va fer la gravació del concurs valencià “Rosquilletres” al Teatre Wagner a Asp, en el que participen alumnes de 3r de l’ESO de diversos instituts i que consisteix a lletrejar, formar paraules, fer preguntes sobre cançons… però, com hauran quedat contra l’IES La Nía d’Asp? Serà un misteri fins al dissabte 26 de març, durant el matí, al canal À Punt.

Del nostre institut es van representar Antonio Candel i Enric Serna de 3r ESO B i Belén Penalva, de 3r ESO D, la qual hem entrevistat avui:

P: El concurs per a tu va ser fàcil o difícil?

R: No va ser molt difícil com m’ho imaginava, però sí que hi vaig sentir pressió pels meus companys i per no defraudar als meus mestres.

P: Et vas sentir nerviosa al concurs?

R: Primer, estava molt nerviosa, però després em vaig acostumar i em vaig tranquil·litzar.

P: Com vas estar amb els teus companys?

R: Com anem a diferents classes, no els coneixia bé, així i tot, fos una situació agradable i vaig estar bé amb ells.

Amb aquestes paraules acabem i desitgem molta sort a l’IES Canonge Manchón en aquesta edició!!!

Rubén Licián