Premi IMACINE

“Tú decides”

Així es diu el curt fet per alumnat de segon  de batxillerat que va ser premiat en el concurs IMACINE-VII edició. T’agradaria saber més sobre el curt?

Aquest micro-curt de 30 segons, va ser presentat per 3 alumnes de 2n de batxiller de l’IES Canónigo Manchón. Fet per Lucía de María, com a editora, productora, guionista… i Alejandro i Àfrica, com a actors.

IMA-CINEMA és un concurs de micro-curts preventius sobre el tabac, l’alcohol, sobre hàbits saludables, sobre la violència de gènere, l’assetjament… El vídeo que van presentar els nostres companys i companyes tracta sobre la prevenció del tabac, el qual va guanyar el premi en aquesta categoria. Però també va guanyar tots els premis quant a la categoria tècnica, com a premi a la millor interpretació i premi a l’edició i muntatge. Quan va acabar el lliurament de premis, van ser entrevistats per TeleCrevillent.

Enhorabona companys!

Rubén Licián