Teatre “Abrapalabra”

Un teatre màgic i molt divertit

Dimarts passat 25 d’Octubre, l’alumnat de la “Aula oberta” va eixir d’excursió a Elx. L’objectiu de l’eixida no era un altre que passar un matí agradable de convivència fora de l’àmbit escolar i assistir a una obra de teatre sobre màgia anomenada “Abrapalabra”.

No estava lluny, perquè el teatre està localitzat en Elx, s’anomena “La Carreta Teatre”, així que van tardar menys de 30 min a arribar.

Els van acompanyar les professores Maria Jose, d’AL (Audició i llenguatge), Cristina que és educadora i la professora del grup que és Susi i és qui va organitzar l’eixida i ens ha proporcionat aquesta informació.

Segons ens compta Susi, l’experiència va ser molt bona, els va agradar moltíssim i es van portar genial. Per aqueix motiu, ja estan preparant una altra eixida per a molt prompte. En la imatge anterior, podem veure a un company participant en l’obra de teatre.

Quan va acabar l’obra van tornar al centre sobre les 13:00h. Tot bé i encantats amb l’eixida.

Ivón i Sofía