9ena. Convocatòria beques de Mobilitat en Formació Professional – Curs 2019-20

LogosS’ha publicat la convocatòria de beques de Mobilitat en Formació Professional del PROGRAMA ERASMUS+ de la Unió Europea per als alumnes de Cicles Formatius de Grau Mitjà. La convocatòria és per 4 beques de mobilitat d’estudiants per a pràctiques.

Amb aquestes beques 4 alumnes podran desenvolupar la totalitat del seu mòdul d’FCT (9 setmanes) en empreses de la ciutat francesa de Montauban.

Les beques inclouen una partida per a despeses d’allotjament i manutenció i una altra per a despeses de viatge. Inclouen també una partida destinada a la preparació lingüística i estan finançades per la Direcció General de Educació i Cultura de la Unió Europea.

Els interessats en participar en aquesta convocatòria hauran de presentar les seves sol·licituds a la Secretaria del centre, des del dimarts 1 d’octubre fins el dimecres 16 d’octubre, ambdós inclosos. El model de sol·licitud i les bases de la convocatòria es troben als enllaços següents:

Més informació en Direcció d’Estudis