7ena. Convocatòria beques de Mobilitat en Formació Professional – Curs 2017-18

S’ha publicat la convocatòria de beques de Mobilitat en Formació Professional del PROGRAMA ERASMUS+ de la Unió Europea per als alumnes de Cicles Formatius de Grau Mitjà. La convocatòria és per 4 beques de mobilitat d’estudiants per a pràctiques.

Amb aquestes beques 4 alumnes podran desenvolupar la totalitat del seu mòdul d’FCT (9 setmanes) en empreses de la ciutat portuguesa d’Almada, amb la col·laboració del centre «Escola Profissional d’Almada«.

Les beques inclouen una partida per a despeses d’allotjament i manutenció i una altra per a despeses de viatge. Inclouen també una partida destinada a la preparació lingüística i estan finançades per la Direcció General de Educació i Cultura de la Unió Europea.

Els interessats en participar en aquesta convocatòria hauran de presentar les seves sol·licituds a la Secretaria del centre, des del divendres 6 d’octubre fins el dilluns 23 d’octubre, ambdós inclosos. El model de sol·licitud i les bases de la convocatòria es troben als enllaços següents:

Més informació en Direcció d’Estudis