Torneig d’Escacs IES Benlliure Curso 2022-23

El torneig d’escacs que va començar a la fi del mes de novembre va finalitzar el passat 14 de març. Durant aquests quatre mesos més de 100 alumnes i alumnes han jugat als escacs en el vestíbul del centre a l’hora del pati.

Després de superar diverses fases van aconseguir classificar-se per a la final: Dante Serb i Anqi Wang de Primer Cicle d’ESO, Guillermo Férriz i Jesús Chiloeches de Segon Cicle d’ESO i Miquel Marquina i Zidan Serb de Batxiller.

En la fase final cal ressaltar la desimboltura amb la qual els alumnes més joves, Anki i Dante, es van enfrontar als més majors, posant-los en serioses dificultats. De la mateixa manera és ressenyable l’actuació de Miquel, amb un gran joc en les fases prèvies no va estar afortunat en la final. Quant al campió del curs passat, Zidan, va malgastar diverses posicions guanyadores que li van relegar al tercer lloc. Jesús Chiloeches va desenvolupar un joc molt consistent que li va portar, després de véncer en el desempat a Dante i Zidan, al subcampionat. Finalment, el brillant campió del torneig, guanyant a tots els seus adversaris va ser Guillermo Férriz.

Al lliurament de premis han assistit el director del centre i la presidenta de l’AMPA. Els trofeus que s’han entregat als sis finalistes han sigut patrocinats per l’AMPA.