Exposició al vestíbul: Gaza Fanzín

Aquests dies tenim al vestíbul del Centre una exposició sobre la situació de les dones als camps de refugiats palestins. És una iniciativa de l’associació UNRWA a la que ens vam unir fa un parell d’anys.

Els nostres alumnes d’Art, juntament amb 5 Centres més de secundària i dues escoles de Disseny, han fet una sèrie de fanzíns amb il·lustracions de la situació de les dones en aquests camps. Partien de les històries reals de quatre dones; Malak, Nawal, Samir i Suad. Les seves històries eren la font d’inspiració per confeccionar en un A-4 diferents vinyetes de còmic.

Per portar a terme el projecte, van realitzar diferents sessions a l’assignatura de CUA I. Per allà va passar Rawaa, dona refugiada de Palestina a Líban que ens va explicar en primera persona la seua experiència, la il·lustradora valenciana Nuria Tamarit …  El que veiem al Hall és l’exposició de tot aquest treball de sensibilització dels alumnes participants al projecte. Estarà una setmana amb nosaltres i després seguirà el viatge per altres Centres. Els alumnes de 2ºE faran de guies.