L’alumnat de 1r de batxillerat ha participat en els tallers “Els joves de Benicàssim opinen” on ha conegut els principis de sostenibilitat, Agenda 2030 i Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).
L’activitat ha sigut organitzada per l’ajuntament de Benicàssim.
Un divendres més altre grup de 1r d’ESO ha realitzat la ruta per les Vil·les del Passeig Pilar Coloma i visitat la Torre de Sant Vicent gràcies a una iniciativa de l’ajuntament de Benicàssim encaminada a promocionar el patrimoni de la nostra localitat entre la joventut, un dels ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible) de l’agenda 2030 de les Nacions Unides. La visita guiada ha estat a càrrec d’Arqueocas .
El pintor Melchor Zapata ha visitat el nostre centre. L’alumnat de 1r de batxillerat de Dibuix artístic ha gaudit d’una classe magistral molt especial.
Altre grup de 1r d’ESO ha realitzat la ruta per les Vil·les del Passeig Pilar Coloma i visitat la Torre de Sant Vicent gràcies a una iniciativa de l’ajuntament de Benicàssim encaminada a promocionar el patrimoni de la nostra localitat entre la joventut, un dels ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible) de l’agenda 2030 de les Nacions Unides.
La visita guiada ha estat a càrrec d’Arqueocas .
Activitat a Montanejos de l’alumnat de 2CFS.
L’alumnat de 2CFS ha gaudit fent barranquisme a Montanejos.
Alumnat del Cicle Superior del nostre centre gaudeix de la mar a l’escola de la Mar de Borriana.
L’alumnat de 1r d’ESO ha realitzat la ruta per les Viles del Passeig Pilar Coloma i visitat la Torre de Sant Vicent gràcies a una iniciativa de l’ajuntament de Benicàssim encaminada a promocionar el patrimoni de la nostra localitat entre la joventut, un dels ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible) de l’agenda 2030 de les Nacions Unides.
La visita guiada ha estat a càrrec d’Arqueocas .
Ha organitzat el departament de Geografia i Història.
L’alumnat de 4t d’ESO ha assistit a unes xarrades titulades “Estimar és sumar, no restar” dins de la campanya “Apúnta’t al bon rotllo” organitzades per la Fundació Isonomia de l’UJI.