DEVOLUCIÓ TABLETS CONSELLERIA

Estimades famílies:

L’alumnat a qui se li va assignar una tauleta de Conselleria haurà de procedir a la seua devolució al Centre: dispositiu i accessoris (carregador).

El lliurament es realitzarà els pròxims dies: dijous 18 i divendres 19 de juny en horari de 9 a 11 en la cafeteria de l’institut. S’accedirà per la porta principal (davantera) del Centre, i es dirigiran a la porta exterior de la cafeteria (sense accedir a l’interior de l’institut). La devolució es realitzarà per ordre d’arribada, es respectarà la distància de seguretat i haurà d’emportar-se màscara.

Recomanem, segons instrucció de Conselleria, que es restaure el dispositiu als seus valors de fàbrica:

Si no ho fan amb anterioritat, es farà en el mateix moment en el qual es retorne la tauleta, en presència de l’alumne/a i/o família. Si és el cas, el dispositiu ha de venir amb la suficient càrrega de bateria per a aquest procediment.

Gràcies per la seua col·laboració.