Lab Altea i FP Turisme potencien l’emprenedoria a Altea

El cicle de turisme en Gestió d’Allotjaments Turístics i Lab Altea Coworking sumen esforços per a afavorir el talent i el desenvolupament d’idees empresarials.

Després de l’acord aconseguit entre tots dos, les alumnes i alumnes del cicle formatiu en turisme de l’IES Bellaguarda, podran utilitzar les instal·lacions de Lab Altea per a desenvolupar els seus projectes de fi de cicle.

Amb això, l’alumnat de segon curs podrà tindre accés a les instal·lacions del cotreball per a treballar en el seu projecte, al mateix temps que desenvolupen les seues pràctiques en empreses. Pel que tindran accés a les seues taules de treball, sales de reunions i ambient professional col·laboratiu.

Sobre Lab Altea

Es tracta d’un espai cotreball situat en Carrer Costa Blanca, 4 d’Altea, dirigit a albergar activitats professionals. Especialment, aquest lloc brinda la possibilitat d’accedir a unes instal·lacions empresarials on desenvolupar un treball, reunions d’empresa o potenciar l’emprenedoria. Tant l’espai com l’atmosfera d’innovació i col·laboració, proporciona un context adequat per al desenvolupament d’idees sense complexos. https://labaltea.es/